شرایط بهینگی برای مسائل بهینه سازی نیم-نامتناهی

thesis
abstract

در این پایان نامه با معرفی سیستم فارکاش-مینکوفسکی، سیستم موضعا فارکاش- مینکوفسکی شرط تعمیم شرط اسلیتر، شرایط بهینگی را برای مسایل برنامه ریزی نیم-نامتناهی بررسی می کنیم. مسیله برنامه ریزی نیم-نامتناهی یک مسیله بهینه سازی با تعداد متناهی متغیر و تعداد نامتناهی قید است. این کاربردهایی در زمینه های متفاوت از ریاضیات اقتصاد و مهندسی دارد.

First 15 pages

Signup for downloading 15 first pages

Already have an account?login

similar resources

شرایط بهینگی در مسائل نیمه نامتناهی غیرهموار

در این تحقیق ما ابتدا مسائل نیمه نا متناهی (sip) غیر همواری را در نظر می گیریم که شامل قید های نا مساوی هستند . چندین قید تعریفی برای این مسائل معرفی نموده وپس از ارائه نمودن روابط بین آن ها چندین شرط لازم وکافی برای بهینگی یک نقطه ارائه خواهیم داد. همچنین ما sip هایی را در نظر خواهیم گرفت که مجموعه ی موجه آن ها توسط تعدادی نامتناهی از قید های مساوی و نامساوی و یک مجموعه ی مقید کننده تشکیل شده...

15 صفحه اول

شرایط بهینگی برای مسائل تغییراتی فازی

در این پایان نامه قصد بر آن است تا مسائل تغییراتی فازی برای بهینگی مسائل تغییراتی فازی در دو حالت بدون محدودیت و با محدودیت مورد بررسی قرار می گیرد. در این پایان نامه شرایط اویلر- لاگرانژ و مسائل ثابت محیطی که در ابتدا توسط فرهادی نیا ارایه شد تحت مشتق تعمیم یافته مورد بررسی قرار می دهیم و در پایان شریط لازم برای بهینگی تغییرات فازی تحت آلفا مشتق را بیان می کنیم.

My Resources

Save resource for easier access later

Save to my library Already added to my library

{@ msg_add @}


document type: thesis

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه اصفهان - دانشکده علوم

Hosted on Doprax cloud platform doprax.com

copyright © 2015-2023